ΑρχικήΑθλητικάΜετά από 3,5 χρόνια αποχαιρετά το Ρέθυμνο ο Βλαχάκης

Μετά από 3,5 χρόνια αποχαιρετά το Ρέθυμνο ο Βλαχάκης

Το Ρέθυμνο Cretan Kings ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας με τον αθλητή Γιώργο Βλαχάκη.

Ο 22χρονος guard συνέδεσε το όνομά του με την κατάκτηση του Πρωταθλήματος και του Κυπέλλου της ΕΚΑΣΚ την σεζόν 2024-25 και την επιστροφή της ομάδας μας στις επαγγελματικές κατηγορίες. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο Ρέθυμνο Cretan Kings, κατάφερε να ξεχωρίσει για την αθόρυβη αλλά ουσιαστική παρουσία του, για το ήθος, τον χαρακτήρα του.

Γιώργο, σ’ ευχαριστούμε για όσα πρόσφερες στην ομάδα μας και σου ευχόμαστε καλή τύχη στην συνέχεια της καριέρας σου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ