Μια πρωτότυπη και άκρως συγκινητική δράση επέλεξαν οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 5ου Δημοτικού Σχολείου Κω για να αποχαιρετήσουν τα θρανία και να γιορτάσουν την αποφοίτησή τους. Την Κυριακή 14 Ιουνίου 2026, η καταπράσινη αυλή του σχολείου μετατράπηκε σε μια υπαίθρια μουσική σκηνή, φιλοξενώντας μια μοναδική συναυλία σε σύμπραξη με τη Φιλαρμονική Ορχήστρα Δήμου Κω.
Υπό την καλλιτεχνική μπαγκέτα του αρχιμουσικού, Νίκου Γκαναβούρα, και την καθοδήγηση της δραστήριας δασκάλας τους, Ελένης Ψαρρού, τα παιδιά ενσωματώθηκαν υποδειγματικά στη Φιλαρμονική. Αν και το απαιτητικό ρεπερτόριο προκάλεσε αρχικά κάποιες επιφυλάξεις στους μαθητές, το τελικό αποτέλεσμα δικαίωσε την προσπάθειά τους, κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα του κοινού. Η εκδήλωση υλοποιήθηκε με τη χρηματοδότηση της Αστικής Εταιρείας «Ιπποκράτης».
Οι πρωταγωνιστές μιλούν στο Kos Tv
Μιλώντας στην κάμερα του Kos Tv, οι βασικοί συντελεστές εξέφρασαν την υπερηφάνεια τους για το τελικό αποτέλεσμα:
- Ελένη Ψαρρού (Δασκάλα ΣΤ’ Τάξης): Εστίασε στην άψογη συνεργασία και τη χαρά των παιδιών, που ξεπέρασαν τις αρχικές τους ενστάσεις και απόλαυσαν τη διαδικασία.
- Γιάννης Διακομανώλης (Διευθυντής 5ου Δημοτικού): Εξέφρασε την απόλυτη ικανοποίησή του και σημείωσε ότι η συναυλία εντάσσεται στο καινοτόμο πρόγραμμα «Κώων Βίος» της Αστικής Εταιρείας «Ιπποκράτης», στο οποίο το σχολείο συμμετέχει σταθερά από το 2017.
- Νίκος Γκαναβούρας (Μαέστρος Φιλαρμονικής): Δήλωσε ενθουσιασμένος που η προετοιμασία λίγων μόνο ημερών στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, υπογραμμίζοντας ότι η Φιλαρμονική είναι πάντα παρούσα σε δράσεις που αφορούν τη νέα γενιά.
Τις δικές του όμορφες αναμνήσεις από τη μουσική αυτή συνάντηση μοιράστηκε και το μέλος της Φιλαρμονικής, Βασίλης Δάτσιος, σφραγίζοντας μια αποφοίτηση που θα μείνει ανεξίτηλη στη μνήμη των παιδιών.











