Η Γενική Συνέλευση της Ένωσης Ραδιοταξί Κω και του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί Κω σηματοδότησε την έναρξη μιας νέας περιόδου για τις μεταφορές του νησιού. Ο Πρόεδρος της Ένωσης, Βαγγέλης Ήλιος, παρουσίασε τον σχεδιασμό για την ψηφιακή αναβάθμιση των υπηρεσιών, με την εισαγωγή νέου ψηφιακού προγράμματος και εφαρμογής που θα επιτρέπει στους επιβάτες να κάνουν κρατήσεις μέσω QR codes από ξενοδοχεία και τη Μαρίνα. Η διαχείριση των αιτημάτων θα συνδέεται απευθείας με το τηλεφωνικό κέντρο για ταχύτερη εξυπηρέτηση.
Στη συνέλευση ανακοινώθηκε επίσης η αναμενόμενη ενίσχυση του στόλου με 16 νέα μέλη, με την κλήρωση να αναμένεται από το Υπουργείο στις αρχές Μαρτίου. Παράλληλα, ο Πρόεδρος μετέφερε τη δέσμευση του Περιφερειάρχη για πιθανές αλλαγές στα όρια ταχύτητας εντός του 2026, πιθανώς κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Ο κ. Ήλιος τόνισε ότι το βάρος των μεταφορών πέφτει δυσανάλογα στα ταξί, επισημαίνοντας την ανάγκη για ουσιαστική συνδρομή από την αστική και υπεραστική συγκοινωνία. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την καθιερωμένη κοπή της πίτας, όπου φέτος το φλουρί συνόδευε δωρεάν μηνιαία συνδρομή μέλους για τον τυχερό.









