Σε κλίμα αγωνιστικής ετοιμότητας πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Κω η Γενική Συνέλευση του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων & Σερβιτόρων Κω. Στο επίκεντρο της συνέλευσης βρέθηκαν οι οργανωμένες διεκδικήσεις του κλάδου για την υπογραφή της Τοπικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, οι απαραίτητες αυξήσεις στους μισθούς, καθώς και η άμεση βελτίωση των συνθηκών εργασίας στα ξενοδοχεία και τα καταστήματα εστίασης του νησιού.
Όπως υπογράμμισε σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του σωματείου, Γιώργος Καρανάσιος, ο αγώνας για την προάσπιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων είναι διαρκής και αδιάκοπος, ιδιαίτερα τώρα, στην «καρδιά» της καλοκαιρινής τουριστικής περιόδου.
Καταγγελίες για απλήρωτους εργαζόμενους
Η φετινή σεζόν, παρά τους θετικούς τουριστικούς δείκτες, κρύβει σοβαρά προβλήματα για την καθημερινότητα των υπαλλήλων. Ο κ. Καρανάσιος έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ανάγκη για ανθρώπινες συνθήκες εργασίας, τονίζοντας ότι οι δεδουλευμένες αποδοχές πρέπει να καταβάλλονται αυστηρά στην ώρα τους.
Μάλιστα, προχώρησε σε μια σοβαρή καταγγελία, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά ότι αρκετοί συνάδελφοί του δεν έχουν πληρωθεί ακόμη για την εργασία που έχουν ήδη προσφέρει. Το σωματείο ξεκαθάρισε ότι δεν θα ανεχθεί φαινόμενα εργοδοτικής αυθαιρεσίας και θα κλιμακώσει τις παρεμβάσεις του για την πλήρη διασφάλιση των κεκτημένων δικαιωμάτων του προσωπικού.











