Την πιο δροσερή καλοκαιρινή γιορτή παρουσίασε το βράδυ της Τετάρτης 24 Ιουνίου ο Δημοτικός Παιδικός & Βρεφονηπιακός Σταθμός Αγίας Μαρίνας. Η εκδήλωση φιλοξενήθηκε στον προαύλιο χώρο του φερώνυμου Ιερού Ναού στην πόλη της Κω, μέσα σε ένα σκηνικό απόλυτα εναρμονισμένο με το θέρος και τις διακοπές, πλημμυρισμένο από τα χρώματα του ουρανού και της θάλασσας.
Η γιορτή, η οποία έφερε τον τίτλο «Μια αγκαλιά με χρώματα», είχε ως βασικά συστατικά το κέφι, τα παιδικά χαμόγελα και τις όμορφες μελωδίες. Τα παιδιά και οι παιδαγωγοί έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και καταχειροκροτήθηκαν από το κοινό. Την έναρξη σήμανε η διευθύντρια του σταθμού, Άννα Οικονομίδη, ενώ σύντομο χαιρετισμό απηύθυνε ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Κω, Παναγιώτης Χατζηχριστοφής, ο οποίος συνεχάρη το προσωπικό για το σπουδαίο έργο που επιτελεί.
Μουσική, αποφοίτηση και παραδοσιακός χορός
Μια ξεχωριστή πινελιά στην εκδήλωση έδωσε η τριμελής ορχήστρα των Θανάση, Λευτέρη και Μαρίας Πουλιού. Σημειώνεται ότι η κυρία Πουλιού είναι η πρόεδρος του ιδιαίτερα δραστήριου Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του σταθμού, που στηρίζει διαρκώς το προσωπικό με κάθε μέσο.
Πριν από το κλείσιμο της αυλαίας, πραγματοποιήθηκε η απονομή των δελτίων αποφοίτησης στα παιδάκια που αποχαιρετούν τον σταθμό, από τον π. Κωνσταντίνο Καματερό, εφημέριο του Ιερού Μητροπολιτικού Ναού Αγίου Νικολάου.
Η επιτυχημένη γιορτή ολοκληρώθηκε με δασκάλες, γονείς και παιδιά να γίνονται μια μεγάλη παρέα και να χορεύουν μαζί στο προαύλιο, ενώ στο τέλος προσφέρθηκαν πεντανόστιμα παγωτά σε όλους τους παρευρισκόμενους.











