Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται ο προγραμματισμός και ο σχεδιασμός του ρόστερ στη Δόξα Καρδάμαινας ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Η διοίκηση του συλλόγου, με στόχο τη δημιουργία ενός απόλυτα ανταγωνιστικού συνόλου για το επερχόμενο πρωτάθλημα, ανακοίνωσε επίσημα την παραμονή ενός ακόμη σημαντικού ποδοσφαιριστή.
Ο λόγος για τον Άγγελο Ζιώγα, ο οποίος ήρθε σε συμφωνία με την ομάδα και θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του φορώντας τη φανέλα της Δόξας.
Η επίσημη ανακοίνωση του συλλόγου:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε την ανανέωση της συνεργασίας μας με τον Άγγελο Ζιώγα!
Ευχόμαστε στον Άγγελο καλή ποδοσφαιρική σεζόν, με υγεία και χωρίς τραυματισμούς!»
Με αυτή την κίνηση, η ομάδα της Καρδάμαινας δείχνει έμπρακτα τη διάθεσή της να διατηρήσει τον βασικό της κορμό. Οι διεργασίες για την ενίσχυση και τη θωράκιση του έμψυχου δυναμικού βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, με τους φιλάθλους να αναμένουν τις επόμενες κινήσεις της διοίκησης στο μεταγραφικό παζάρι του καλοκαιριού.











