Η γιορτινή εκδήλωση για την κοπή της πίτας στο Νοσοκομείο Κω σημαδεύτηκε από έντονη αντιπαράθεση, όταν εργαζόμενη της παθολογικής κλινικής σχολίασε δημόσια ότι ο Δήμαρχος Κω, Θεοδόσης Νικηταράς, παρευρέθηκε στην εκδήλωση μόνο για φωτογραφίες. Η τοποθέτηση αυτή προκάλεσε την άμεση αντίδραση του Δημάρχου, ο οποίος ζήτησε τον λόγο και απάντησε κάνοντας λόγο για «πρακτικές προβοκάτσιας».
Ο κ. Νικηταράς τόνισε ότι η Δημοτική Αρχή στηρίζει έμπρακτα το Νοσοκομείο από το 2019, αναφέροντας τη χρηματοδότηση εννέα επικουρικών γιατρών με 450 ευρώ μηνιαίως, τη διοργάνωση του παγκωακού συλλαλητηρίου για την υγεία και την παραχώρηση 34 στρεμμάτων στην περιοχή Λινοπότης για την ανέγερση του νέου νοσοκομείου. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «δεν δέχομαι να γίνεται αντικείμενο σπέκουλας ο αγώνας πέντε ετών», υπογραμμίζοντας ότι η δημοκρατία βασίζεται στον διάλογο και όχι στις εντυπώσεις.
Μετά το περιστατικό, ζητήσαμε δήλωση από την εργαζόμενη, η οποία δεν θέλησε να επεκταθεί, επιμένοντας ωστόσο στη θέση της. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο πλευρές συναντήθηκαν εκ νέου μετά τη λήξη της εκδήλωσης, όπου η εργαζόμενη επανέλαβε προσωπικά την άποψή της στον Δήμαρχο, κλείνοντας έναν κύκλο έντασης που στιγμιαία επισκίασε το εορταστικό κλίμα.









