31/07/2025
spot_img
Home Blog Page 190

Ο δικός μας Νότης Σφακιανάκης: «Το καντηλάκι του να σβήσει με θέλημα Θεού» – Τι λέει ο ανιψιός του για την επιστροφή του

Παρά τα σενάρια και τις προσδοκίες χιλιάδων θαυμαστών του, ο σπουδαίος καλλιτέχνης Νότης Σφακιανάκης φαίνεται να επιλέγει την απόλυτη αποχή από τις μεγάλες πίστες, επιβεβαιώνοντας τη σιωπηλή του παρουσία τα τελευταία χρόνια.

Σε δηλώσεις του στην εκπομπή «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1, ο ανιψιός του, Κωνσταντίνος Σφακιανάκης, έδωσε μια πιο προσωπική διάσταση στην απόφαση του καλλιτέχνη να απέχει από τα φώτα της δημοσιότητας.

«Θα προτιμούσα να μην επιστρέψει ξανά ποτέ ο Νότης Σφακιανάκης. Αυτό το σύστημα δεν το σηκώνει, δεν κάνει γι’ αυτόν τον κόσμο», δήλωσε χαρακτηριστικά, αφήνοντας να εννοηθεί πως η στάση του τραγουδιστή είναι απόλυτα συνειδητή.

Μάλιστα, σε μια συγκινητική αναφορά, τόνισε:

«Θέλω το καντηλάκι του όταν σβήσει, να είναι θέλημα Θεού και όχι θέλημα αλλουνού. Άντρες σαν τον θείο μου αφήνουν ιστορία και ήδη έχει αφήσει».

Ο ανιψιός του αναφέρθηκε και στον ιδιαίτερο ρόλο που είχε ο Νότης στη ζωή του και των αδελφών του, λέγοντας ότι στάθηκε σαν πατέρας τους, μετά την απώλεια του βιολογικού τους πατέρα.

Παρά τις προτάσεις που συνεχίζουν να του γίνονται, ακόμα και με χειρονομίες όπως… λουλούδια από επιχειρηματίες νυχτερινών κέντρων, ο Νότης παραμένει σταθερός στη θέση του. Όπως επιβεβαιώθηκε και από το ρεπορτάζ του ΑΝΤ1, ο ίδιος δεν έχει κανένα βιοποριστικό πρόβλημα και επιλέγει να ζει μακριά από τη δημοσιότητα, πιστός στις δικές του αρχές.


Πηγή: ΑΝΤ1 – μέσω newsit.gr

Διακοπή ρεύματος σε Μαστιχάρι και Καρδάμαινα τη Μεγάλη Τετάρτη 16 Απριλίου

Ο ΔΕΔΔΗΕ Κω ενημερώνει ότι την Μεγάλη Τετάρτη 16 Απριλίου 2025 θα πραγματοποιηθούν τεχνικές εργασίες που θα προκαλέσουν διακοπή ηλεκτροδότησης:

  • Από τις 08:00 έως τις 11:00 στο Μαστιχάρι.
  • Ολιγόλεπτες διακοπές στις 11:00 και στις 13:00 στην ευρύτερη περιοχή της Καρδάμαινας.

Η επαναφορά του ρεύματος μπορεί να γίνει χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό οι εγκαταστάσεις πρέπει να θεωρούνται ότι βρίσκονται συνεχώς υπό τάση. Για λόγους ασφαλείας απαγορεύεται η προσέγγιση σε αγωγούς ή άλλα στοιχεία, ακόμα και αν βρίσκονται στο έδαφος.

Διακοπή ρεύματος σε περιοχές της Κω τη Μεγάλη Τρίτη 15 Απριλίου

Ο ΔΕΔΔΗΕ Κω ενημερώνει ότι την Μεγάλη Τρίτη 15 Απριλίου 2025 θα σημειωθούν διακοπές ρεύματος λόγω απαραίτητων τεχνικών εργασιών.

Συγκεκριμένα:

Από τις 08:00 έως τις 14:00 θα υπάρξει διακοπή στο Τιγκάκι, από το εστιατόριο «Όνειρο» έως την Πλατεία.

Από τις 08:00 έως τις 11:00, διακοπή στο Τιγκάκι από τα φανάρια του επαρχιακού δρόμου έως το εστιατόριο «Όνειρο».

Ολιγόλεπτες διακοπές θα σημειωθούν στις 08:00, 11:00 και 14:00 σε Πυλί, Μαρμάρι, Ζηπάρι, Πλατάνι και κατά μήκος της Επαρχιακής Οδού έως την είσοδο της πόλης.

Η επαναφορά του ρεύματος ενδέχεται να πραγματοποιηθεί χωρίς προειδοποίηση, γι’ αυτό όλες οι εγκαταστάσεις θα πρέπει να θεωρούνται διαρκώς υπό τάση. Για λόγους ασφαλείας απαγορεύεται η προσέγγιση σε αγωγούς και άλλα στοιχεία του δικτύου.

Ν. Φανιός: Ενισχύεται ο εξοπλισμός του Νοσοκομείου Κω με υπερσύγχρονο καρδιολογικό υπερηχογράφο

Με ανάρτηση του στα social media, ο Διοικητής του Νοσοκομείου Κω κ. Φανιός, ενημέρωσε για την προμήθεια ενός υπερύγχρονου μηχανήματος. Αναλυτικά. έγραψε:
“Στο Νοσοκομείο της Κω προμηθευτήκαμε σήμερα, με ιδίους πόρους εντός του προϋπολογισμού του, ένα υπερσύγχρονο μηχάνημα υπερηχογραφίας καρδιάς, το οποίο θα συντελέσει στην αναβάθμιση του Καρδιολογικού μας Τμήματος, προς όφελος των ασθενών μας”.

Πηγή: vimatisko.gr

Εορτασμός του Αγίου Γεωργίου του Κεφάλα στην περιοχή Χαλικούρα

Η Εκκλησιαστική Επιτροπή ανακοινώνει ότι φέτος ο εορτασμός του Μεγαλομάρτυρος Αγίου Γεωργίου του Κεφάλα, στο ιερό εξωκλήσι της Αγίας Παρασκευής (περιοχή Χαλικούρα, πλησίον της Ιεράς Μονής Αγίου Νεκταρίου), θα τελεστεί σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

  • Τρίτη 22 Απριλίου, ώρα 19:00: Πανηγυρικός Εσπερινός
  • Τετάρτη 23 Απριλίου, ώρα 07:00: Όρθρος και Θεία Λειτουργία

Καλούνται οι ευσεβείς πιστοί να συμμετάσχουν στις λατρευτικές εκδηλώσεις προς τιμήν του Αγίου.

Τραγωδία στη Σαντορίνη: 59χρονη εργαζόμενη σκοτώθηκε από πτώση αιωρούμενου κρεβατιού σε ξενοδοχείο

Ένα τραγικό εργατικό δυστύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου στην Οία Σαντορίνης, με θύμα μία 59χρονη εργαζόμενη σε ξενοδοχειακή μονάδα.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του cyclades24.gr, η άτυχη γυναίκα βρισκόταν εν ώρα εργασίας όταν ένα αιωρούμενο κρεβάτι, ειδικής κατασκευής και στερεωμένο στον τοίχο, αποκολλήθηκε ξαφνικά και έπεσε με σφοδρότητα πάνω της. Το χτύπημα στο κεφάλι της ήταν θανάσιμο, προκαλώντας της κάταγμα στον αυχένα.

Παρά την άμεση επέμβαση του ΕΚΑΒ, η γυναίκα είχε ήδη καταλήξει.

Οι αρχές προχώρησαν στη σύλληψη του ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου, ο οποίος καλείται να δώσει εξηγήσεις για τις συνθήκες ασφαλείας του καταλύματος και τις ενδεχόμενες ευθύνες για το δυστύχημα.

Πηγή: reader.gr

Γ. Χατζημάρκος: Προχωράμε στην ενίσχυση της τουριστικής προβολής του νησιού με ό,τι πιο σύγχρονο στο ψηφιακό τουριστικό οικοσύστημα

Σε ειδική συνεδρίαση του σήμερα το Περιφερειακό Συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου ενέκρινε την υλοποίηση έκτακτης διαφημιστικής καμπάνιας για την τουριστική προβολή της Σαντορίνης, ύψους 600.000 ευρώ. Η απόφαση αυτή έρχεται σε συνέχεια της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στις 28 Μαρτίου στο Υπουργείο Τουρισμού, με τη συμμετοχή της Υπουργού Τουρισμού, Όλγας Κεφαλογιάννης, του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργου Χατζημάρκου καθώς και του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ, Ανδρέα Φιορεντίνου και του Προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Σαντορίνης, Αντώνη Παγώνη.
Σύμφωνα με την εισήγηση του Περιφερειάρχη, που ψηφίστηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο, η Περιφέρεια, σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς της Σαντορίνης, προχωρά άμεσα στην υλοποίηση μιας εξ ολοκλήρου ψηφιακής καμπάνιας, βασισμένης στις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες προγραμματιστικού μάρκετινγκ (programmatic marketing) και με χρήση εργαλείων βασισμένων στην απόδοση (performance-driven), με σκοπό τη στοχευμένη ενίσχυση της ζήτησης για τον προορισμό.
Ο κ. Χατζημάρκος δήλωσε σχετικά: Σε συνεννόηση με την Υπουργό Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, Ανδρέα Φιορεντίνο, τον Δήμαρχο Θήρας, Νίκο Ζώρζο και όλους τους φορείς του νησιού, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αξιοποιεί για ακόμη μία φορά ό,τι πιο σύγχρονο στο ψηφιακό τουριστικό οικοσύστημα, θέτοντας τη Σαντορίνη στο επίκεντρο της παγκόσμιας τουριστικής προσοχής, με στρατηγική ακρίβεια και μεθοδολογική υπεροχή. Με συνεργασία και σύμπνοια, οδηγούμε έναν ώριμο τουριστικό προορισμό και ένα μοναδικό μέρος του πλανήτη μας σε μία ακόμα εξαιρετική τουριστική περίοδο.

Πιο συγκεκριμένα, η καμπάνια της Περιφέρειας απευθύνεται σε οκτώ χώρες: σε Η.Π.Α., Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Ελβετία, Αυστρία και Πολωνία. Οι εν λόγω χώρες καλύπτουν το 80% της αεροπορικής κίνησης στο νησί, καθώς και το 70% των απευθείας κρατήσεων στα καταλύματα διαμονής όλων των ειδών. Οι συγκεκριμένες χώρες αποτελούν προκαταρκτική επιλογή και θα οριστικοποιηθούν ανάλογα με τις υποδείξεις του πλάνου μέσων που θα καταρτίσει εξειδικευμένη εταιρεία λαμβάνοντας υπόψη και τα τελευταία δεδομένα της αγοράς.
Η καμπάνια σχεδιάστηκε με γνώμονα τα πρότυπα του τουριστικού marketing βασισμένα στα δεδομένα (data-driven ) με προηγμένες τεχνικές κατηγοριοποίησης κοινού (audience segmentation), ενσωματώνοντας δείκτες παρακολούθησης της απόδοσης σε πραγματικό χρόνο που θα επιτρέπουν την δυναμική βελτιστοποίηση κατά την εξέλιξή της για μέγιστη αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα.

Ειδικότερα, η καμπάνια περιλαμβάνει:
(α) προγραμματική διαφήμιση με στόχευση του κοινού μέσω συμπεριφορικών χαρακτηριστικών, γεωγραφική τοποθεσία (geo-location) και συνάφεια με το περιεχόμενο (contextual relevance),
(β) προγραμματική τηλεοπτική διαφήμιση τύπου adsmart, η οποία συνδυάζει συμπεριφορική στόχευση μέσω κατηγοριοποίησης κοινών (Mosaic Groups) σε τηλεθεατές που κάνουν συχνά διακοπές, ενώ παράλληλα πραγματοποιούν μέσω καρτών υψηλές δαπάνες και αγορές ταξιδιών, (γ) διαφήμιση στο δίκτυο πωλήσεων & διανομής του τουριστικού προϊόντος τόσο μέσω online ταξιδιωτικών πρακτόρων όσο και μέσω επιλεγμένων tour operators,
(δ) διαφήμιση σε πλατφόρμες metasearch,
(ε) native διαφήμιση, και
(στ) πολυεπίπεδη προβολή σε TikTok, Instagram και Facebook τόσο μέσω οργανικών και επί πληρωμή αναρτήσεων όσο και μέσα από influencers.