Σε τροχιά ολοκλήρωσης μπαίνει ένα από τα σημαντικότερα έργα υποδομής για την ακριτική δικαιοσύνη. Κατά την επίσημη επίσκεψή του στην Κω, με αφορμή το Ετήσιο Επιστημονικό Συνέδριο της Ένωσης Εισαγγελέων Ελλάδος, ο Υπουργός Δικαιοσύνης, Γιώργος Φλωρίδης, επιθεώρησε το υπό ανέγερση νέο Δικαστικό Μέγαρο της Κω και εξέφρασε την απόλυτη ικανοποίησή του για την πρόοδο των εργασιών.
Σύμφωνα με το επίσημο χρονοδιάγραμμα που παρουσίασε ο Υπουργός, το κτίριο βρίσκεται πλέον στη φάση της αποπεράτωσης και αναμένεται να παραδοθεί πλήρως έτοιμο την άνοιξη του 2027.
«Ελπίζω ότι η Δικαιοσύνη θα στεγάζεται πλέον σε έναν χώρο αντάξιο της υψηλής αποστολής της. Έναν χώρο λειτουργικό και σύγχρονο για τους λειτουργούς της, τους δικηγόρους, αλλά και τους πολίτες», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Φλωρίδης.
Δικαίωση αγώνων δεκαετιών για τον νομικό κόσμο
Ο Δήμαρχος Κω, Θεοδόσης Νικηταράς, έκανε λόγο για μια ιστορική στιγμή και δικαίωση προσπαθειών που μετρούν δεκαετίες, εξαίροντας τη συνεργασία του Δήμου με τον νομικό κόσμο. Ο κ. Νικηταράς υπενθύμισε μάλιστα και τη λύση του «γόρδιου δεσμού» των τελευταίων 30 ετών, που αφορούσε την επέκταση του σχεδίου πόλεως στο Κτηματολόγιο, μέσω της πρωτοποριακής τριμερούς προγραμματικής σύμβασης.
Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Κω, Μανώλης Χατζηάμαλλος, επιβεβαίωσε τον εξαιρετικό δίαυλο επικοινωνίας με το Υπουργείο. Πέρα από το κτίριο, ο κ. Χατζηάμαλλος στάθηκε στην ικανοποίηση πάγιων αιτημάτων, όπως η δημιουργία δεύτερης θέσης αντεισαγγελέα και η πρόσληψη επτά δικαστικών γραμματέων. Όπως εκτίμησε, με την παράδοση του κτιρίου την άνοιξη, η πλήρης μετεγκατάσταση και η έναρξη των εργασιών στον νέο χώρο θα πραγματοποιηθεί με την εκκίνηση του νέου δικαστικού έτους, τον Σεπτέμβριο του 2027.











