Σε μια σπουδαία κίνηση που αλλάζει τα δεδομένα στο τοπικό μπάσκετ προχώρησε ο Α.Σ. Φοίβος Κω, ανακοινώνοντας την έναρξη της συνεργασίας του με τον καταξιωμένο τεχνικό Πέτρο Αργυρίου.
Μιλώντας στον σταθμό Ράδιο Κως, ο πρόεδρος του συλλόγου, Νίκος Μιμερίνης, εξέφρασε τον μεγάλο του ενθουσιασμό για αυτή τη συμφωνία, κάνοντας λόγο για μια «χρυσή ευκαιρία». Όπως εξήγησε ο κ. Μιμερίνης, με τον έμπειρο τεχνικό τους συνδέει μια μακροχρόνια προσωπική φιλία από τα χρόνια της στρατιωτικής τους θητείας, ενώ η συνεργασία αυτή αποτελούσε κοινό στόχο εδώ και καιρό. Ωστόσο, ο Πέτρος Αργυρίου παρέμενε όλα αυτά τα χρόνια πιστός στο έργο του στον Ιπποκράτη.
Φέτος, με την αποδέσμευσή του, ο Φοίβος κινήθηκε αστραπιαία για να τον εντάξει στο δυναμικό του, αναθέτοντάς του την τεχνική ηγεσία της ανδρικής ομάδας και του εφηβικού τμήματος.
«Στόχος μας τώρα είναι η ενίσχυση του ρόστερ με έμφαση στο ντόπιο στοιχείο. Βρισκόμαστε ήδη σε προχωρημένες συζητήσεις με αθλητές της περιοχής μας, θέλοντας να στηρίξουμε το τοπικό μπάσκετ», υπογράμμισε ο Νίκος Μιμερίνης.
Παράλληλα, ο πρόεδρος του συλλόγου αναφέρθηκε και στο επερχόμενο 9ο τουρνουά 3×3 που θα διεξαχθεί στην πλατεία Ανταγόρα, ένα αθλητικό γεγονός που αναμένεται να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των φίλων της καλαθοσφαίρισης στην Κω.











