Με ιδιαίτερη λαμπρότητα, θρησκευτική ευλάβεια και κατάνυξη τελέστηκε ο Αρχιερατικός Εσπερινός για την εορτή του Όσιου Δαυίδ στην Καρδάμαινα της Κω.
Στην ακολουθία του Εσπερινού χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κώου και Νισύρου κ.κ. Ναθαναήλ, ο οποίος κήρυξε τον θείο λόγο στους πιστούς που συνέρρευσαν για να τιμήσουν τη μνήμη του Αγίου.
Η καθιερωμένη ετήσια πανήγυρις διοργανώνεται κάθε χρόνο χάρη στην ευγενική μέριμνα και φροντίδα της οικογένειας Νέσκε. Με τη διαρκή προσφορά και την ενεργό παρουσία της, η οικογένεια συμβάλλει ουσιαστικά στη διατήρηση, τη συνέχεια και την ανάδειξη των πλούσιων θρησκευτικών και λαϊκών παραδόσεων του νησιού μας.
Το παρόν στις λατρευτικές εκδηλώσεις έδωσαν εκπρόσωποι των τοπικών αρχών και πλήθος κατοίκων από την Καρδάμαινα και ολόκληρη την Κω, επιβεβαιώνοντας τους ισχυρούς δεσμούς της τοπικής κοινωνίας με την ορθόδοξη πίστη και τα έθιμα του τόπου.











