ΑρχικήΤοπική Επικαιρότητα1ο Γυμνάσιο: Μια συγκινητική αποφοίτηση μέσα από «Το Άλμπουμ των Αναμνήσεων»

1ο Γυμνάσιο: Μια συγκινητική αποφοίτηση μέσα από «Το Άλμπουμ των Αναμνήσεων»

Σε ένα ιδιαίτερα φορτισμένο κλίμα, όπου η χαρά, η συγκίνηση και η νοσταλγία έγιναν ένα, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη γιορτή της αποφοίτησης των μαθητών της Γ’ Γυμνασίου στον προαύλιο χώρο του 1ου Γυμνασίου.

Η εκδήλωση, η οποία έφερε τον απόλυτα αντιπροσωπευτικό τίτλο «Το Άλμπουμ των Αναμνήσεων», εξελίχθηκε σε ένα μοναδικό, νοσταλγικό ταξίδι στον χρόνο. Μέσα από ένα πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό με φωτογραφίες, ζωντανές αφηγήσεις, μελωδικές μουσικές και γεμάτους ενέργεια χορούς, οι απόφοιτοι ξεφύλλισαν με συγκίνηση τις σελίδες των σχολικών τους χρόνων.

Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς έγιναν μια μεγάλη αγκαλιά και μοιράστηκαν ξανά τις πιο όμορφες, αστείες αλλά και δημιουργικές στιγμές αυτής της τριετούς διαδρομής.

Ήταν ένας αποχαιρετισμός γεμάτος πολύτιμα εφόδια, πλατιά χαμόγελα και αισιόδοξες υποσχέσεις για το μέλλον, που χάρισε σε όλους τους παρευρισκόμενους αναμνήσεις που θα τους συντροφεύουν ανεξίτηλα στη νέα τους αρχή και το επόμενο μεγάλο τους βήμα στο Λύκειο.

ΠΗΓΗkostv.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ