Δυναμική συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησε το πρωί της Τετάρτης 24 Ιουνίου 2026 το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Κω. Οι εργαζόμενοι συγκεντρώθηκαν κάτω από τα γραφεία της Ένωσης Ξενοδόχων Κω, συμμετέχοντας ενεργά στην 24ωρη πανελλαδική απεργία που είχε προκηρυχθεί για τον κλάδο του τουρισμού και του επισιτισμού. Στην κινητοποίηση έδωσαν το «παρών» και εργαζόμενοι από τις κατασκευές, το εμπόριο, καθώς και από τις Περιφέρειες.
Στην προμετωπίδα των διεκδικήσεων των απεργών βρίσκονται οι ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς, η υπογραφή νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, καθώς και η βελτίωση των συνθηκών εργασίας, με ιδιαίτερη έμφαση στην τήρηση των νόμιμων ωραρίων.
«Ρεκόρ κρατήσεων στα ξενοδοχεία, καμία δικαιολογία για περικοπές»
Σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Κω, Γιώργος Καρανάσιος, περιέγραψε με μελανά χρώματα τις εξαντλητικές συνθήκες κάτω από τις οποίες εργάζεται το προσωπικό (σερβιτόροι, καμαριέρες, συντηρητές). Όπως τόνισε, οι εργαζόμενοι καλούνται συχνά να καλύψουν πολλαπλά πόστα χωρίς την ανάλογη οικονομική ανταμοιβή, την ίδια ώρα που οι ξενοδόχοι αρνούνται ακόμη και τις στοιχειώδεις αυξήσεις.
Αναφερόμενος στη φετινή τουριστική περίοδο, ο κ. Καρανάσιος ξεκαθάρισε ότι παρά τη γεωπολιτική αστάθεια λόγω του πολέμου στη Μέση Ανατολή, οι μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες του νησιού καταγράφουν ρεκόρ κρατήσεων.
«Κανένας ξενοδόχος δε δικαιούται να μιλά ούτε για μειώσεις μισθών ούτε για περικοπές θέσεων εργασίας χρησιμοποιώντας ως άλλοθι τα περί δύσκολης συγκυρίας», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.
Η κινητοποίηση αναμένεται να κορυφωθεί το βράδυ, καθώς ο πρόεδρος του Σωματείου απηύθυνε ανοιχτό κάλεσμα προς όλα τα μέλη για συμμετοχή στη Γενική Συνέλευση, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 19:00 στην έδρα του Εργατικού Κέντρου ΒΣΔ.











