Μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά για τις υποδομές και την καθημερινότητα των κατοίκων της Νισύρου περιέγραψε ο πρόεδρος του συλλόγου εργαζομένων του Δήμου, Γιώργος Ορσάρης. Με αφορμή τις εορταστικές εκδηλώσεις για τον πολιούχο του νησιού, Άγιο Νικήτα, ο κ. Ορσάρης παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα του Kos Tv, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου για τις εκτεταμένες ζημιές που άφησε πίσω του ο χειμώνας.
Η Νίσυρος δοκιμάστηκε σκληρά τους προηγούμενους μήνες από τη σφοδρή κακοκαιρία. Οι έντονοι νοτιοδυτικοί άνεμοι –η γνωστή στους ντόπιους «προβέζα»– έπληξαν το νησί με πρωτοφανή διάρκεια και ένταση, προκαλώντας τις μεγαλύτερες καταστροφές στις υποδομές των τελευταίων ετών.
Ανοιχτές πληγές στους Πάλους και καθυστερήσεις στα έργα
Όπως υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο κ. Ορσάρης, τα προβλήματα παραμένουν ορατά και διογκωμένα, παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε ήδη στην καρδιά του καλοκαιριού:
«Ήταν ένας πολύ δύσκολος χειμώνας. Αυτός ο καιρός, η προβέζα όπως τη λέμε εμείς εδώ στη Νίσυρο, κάνει πάντα ζημιές. Αυτή τη φορά, όμως, τα φαινόμενα είχαν μεγάλη διάρκεια, με αποτέλεσμα να προκληθούν οι μεγαλύτερες καταστροφές των τελευταίων ετών. Δυστυχώς, ακόμα μέχρι σήμερα, το μέτωπο από τους Πάλους και πίσω αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα».
Ο πρόεδρος των εργαζομένων εξήγησε ότι οι τωρινές ζημιές ήρθαν να προστεθούν πάνω σε παλαιότερα, ανεπούλωτα προβλήματα από προηγούμενη θεομηνία, όταν η Νίσυρος είχε κηρυχθεί ξανά σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Το κυριότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το νησί σήμερα είναι η σημαντική καθυστέρηση στην υλοποίηση των απαραίτητων έργων, καθώς, όπως κατήγγειλε, δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμα η οριστική και ολοκληρωμένη αποκατάσταση που απαιτείται για την ασφάλεια του οδικού δικτύου και των υποδομών.











