Σε ιδιαίτερα υψηλούς τόνους κινήθηκε η ραδιοφωνική παρέμβαση του δημοτικού συμβούλου της παράταξης «Δύναμη Αλλαγής», Γιώργου Κοκαλάκη, αναφορικά με το φλέγον ζήτημα της ανέγερσης για το νέο Νοσοκομείο της Κω. Μιλώντας στον σταθμό Ράδιο Κως, ο κ. Κοκαλάκης εξαπέλυσε δριμεία επίθεση κατά του βουλευτή Δωδεκανήσου της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννη Παππά, κάνοντας λόγο για «επικοινωνιακά τεχνάσματα» και «πολιτικό εμπαιγμό» των πολιτών.
Ο δημοτικός σύμβουλος εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά του για το γεγονός ότι ορισμένοι κύκλοι επιμένουν να διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα γύρω από τις θέσεις της παράταξής του, με αποκλειστικό σκοπό την εξυπηρέτηση μικροπολιτικών ή προσωπικών σκοπιμοτήτων.
«Ήμασταν πάντα υπέρ του νέου Νοσοκομείου»
Ο κ. Κοκαλάκης ξεκαθάρισε με κατηγορηματικό τρόπο τη στάση της «Δύναμης Αλλαγής», απορρίπτοντας τις κατηγορίες περί κωλυσιεργίας ή άρνησης του έργου από την πλευρά τους:
«Δεν υπήρξε ποτέ στιγμή που εμείς, ως παράταξη, είπαμε ότι δεν θέλουμε τη δημιουργία νέου νοσοκομείου. Κάποιοι, μέσα από όλο αυτό το σκηνικό που έχει δημιουργηθεί, προσπαθούν να εκμαιεύσουν και να πουν ότι η παράταξή μας δεν ήθελε να γίνει το νέο νοσοκομείο. Εννοείται και φαίνεται ξεκάθαρα και μέσα από τα δελτία τύπου μας ότι είμαστε υπέρ, όπως είμαστε υπέρ και πιέζουμε στο να έχουμε και το απαραίτητο ιατρικό προσωπικό».
Οξύς κοινοβουλευτικός ανταγωνισμός
Παράλληλα, ο Γιώργος Κοκαλάκης στάθηκε στο γενικότερο πολιτικό σκηνικό, επισημαίνοντας το «θερμό και ανταγωνιστικό κλίμα» που επικρατεί το τελευταίο διάστημα ανάμεσα στους βουλευτές της περιοχής, τόσο της συμπολίτευσης όσο και του ΠΑΣΟΚ. Όπως υπογράμμισε χαρακτηριστικά, ο ανταγωνισμός αυτός δεν περιορίζεται σε διακομματικό επίπεδο, αλλά εντοπίζεται πλέον έντονα ακόμη και ανάμεσα σε βουλευτές του ίδιου του κυβερνώντος κόμματος, μετατρέποντας ένα κρίσιμο ζήτημα υγείας για την Κω σε πεδίο εντυπώσεων.











